Αρχική
Π.Α.Ο.Δ.ΗΛ. - βιβλιοθήκη - εργαστήρια τέχνης - μουσικά εργαστήρια - θέατρο "Δ. Κιντής" - αναψυκτήριο - επικοινωνία
Προβολή Προηγούμενων Ετών
ΚΥΚΛΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
Σεμινάρια Τέχνης στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ηλιούπολης «Η Τέχνη στο Πέρασμα του Χρόνου»
Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής (πορτρέτων Φαγιούμ)- Αγιογραφίας του Ανδρέα Τσίλιου
10η χρονιά για το «Ψηφιακό Εργαστήρι Τεχνολογίας» του Δήμου Ηλιούπολης!
Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου
Νέα Τμήματα Πιάνου & Αρμονίου στα Μουσικά Εργαστήρια του Δήμου Ηλιούπολης
Ώρα για παιδικό Σινεμά!
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση για τον Μανώλη Μητσιά
Έκκληση βοήθειας του Δημάρχου Ηλιούπολης για τον μικρό Παναγιώτη
  
Διαδικτυακό Βιωματικό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς
Διαδικτυακό Βιωματικό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς

 «Δημιουργώντας αναγνωστικά μονοπάτια
o ρόλος του εκπαιδευτικού στην καλλιέργεια του παιδιού αναγνώστη»

Με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από την εκπαιδευτική κοινότητα, ξεκίνησε την Τρίτη 17 Ιανουαρίου το διαδικτυακό βιωματικό σεμινάριο: «Δημιουργώντας αναγνωστικά μονοπάτια – o ρόλος του εκπαιδευτικού στην καλλιέργεια του παιδιού αναγνώστη» που συνδιοργανώνουν η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας δια της υπεύθυνης Πολιτιστικών Θεμάτων και η Δημοτική Βιβλιοθήκη Ηλιούπολης.
 
Υπήρχαν διαθέσιμες 95 θέσεις με προτεραιότητα για όσους εκπαιδευτικούς: α) εργάζονται στα σχολεία του Δήμου Ηλιούπολης, β) υλοποιούν πολιτιστικό πρόγραμμα με θεματικό άξονα τη φιλαναγνωσία. Οι δηλώσεις συμμετοχής έφτασαν τις 153.
 
Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος έχει και φέτος η Ειρήνη Βοκοτοπούλου, κοινωνιολόγος, π. συνεργάτης της Εθνικής Βιβλιοθήκης, υπεύθυνη ιστοσελίδας προώθησης της ανάγνωσης www.bookbook.gr, σε συνέχεια του περσινού και ιδιαίτερα επιτυχημένου σεμιναρίου φιλαναγνωσίας «Δεν μου αρέσει το διάβασμα - ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην καλλιέργεια του παιδιού αναγνώστη».
 
Το σεμινάριο θα συνεχιστεί με 4 ακόμα δίωρες διαδικτυακές συναντήσεις.
 
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου:

Θα εξεταστεί η φιλαναγνωσία μέσα από την ανάδειξη της ανάγνωσης ως εμπειρίας, με τη δημιουργία μέσα στην τάξη αναγνωστικών μονοπατιών.
Θα συζητηθεί το πώς καλλιεργούνται αναγνωστικές συνήθειες στο παιδί-αναγνώστη και πώς ο/η εκπαιδευτικός θα διευρύνει τις αναγνωστικές επιλογές των παιδιών.
Θα συζητηθεί η συνομιλία των διαφορετικών κατηγοριών βιβλίων που διαμορφώνει ένα φανταστικό σπίτι της ανάγνωσης.
Τέλος, θα εξεταστούν οι δυνατότητες σχεδιασμού ενός πρότζεκτ στην τάξη που θα στηρίζεται στις αρχές που θα έχουν αναπτυχθεί στις προηγούμενες συναντήσεις. 

Οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετέχουν στο σύνολο των συναντήσεων, θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.



 












 Login   powered by suntech s.a.